Dupa multa munca si stres a venit si bine-meritata vacanta. Nu, nu a fost luna de miere pentru ca ne-am propus sa o mai amanam putin, ci a fost pur si simplu o vacanta de familie. Prima vacanta a bebelinei mele Eva Maria la mare! Asa ca am facut o gasca mare de prieteni cu bebici si am “evadat” la soare si plaja.

Am plecat intr-o frumoasa zi de joi cu avionul si am facut aproape 2 ore pana in Turcia. Eva a fost destul de cumintica in avion, doar ca isi cam pierduse rabdarea mititica in aeroport, avand in vedere ca am asteptat mai mult decat era necesar, avionul avand o mica intarziere.

Spre seara am ajuns si la minunatul hotel Cornelia Diamond Golf & Spa, unde ne-am cazat intr-o camera extraordinara cu un pat suuuper mare! Mai ca-mi venea sa dorm toata ziua si sa nu ma ridic din pat, insa indatoririle de mama si mai ales plaja ma chemau! Inainte de plecare stabilisem niste reguli intre noi, cum ar fi sa ne impartim serile ca sa putem sta cu bebeii in camera, intr-o seara sa iasa baietii, in alta fetele. De cum am ajuns a fost seara baietilor si noi mamicile ma stat frumos in camera cu copii si ne am odihnit.

Doar ca pe la miezul nopti am avut o surpriza…. un CUTREMUR! M-am speriat foarte tare pentru ca stateam la etajul 7 si s-a simtit mai puternic decat la celelalte etaje inferioare, patul s-a miscat tare, oglinda de pe perete misca si ea, perdelele nu mai zic… si un sunet groaznic! Nu am stat prea mult pe gaduri, am luat fata repede din pat si am fugit cu ea pe hol strigand la prietena mea sa iasa mai repede din camera. Panicata fiind, nu am mai stat sub tocul usi cum stiu ca se procedeaza, am fugit direct pe scari desculta, imbracata doar intr-un maieu si… in lenjeria intima (ups!). Stiu ca nu am procedat bine, dar voiam sa ma vad undeva in siguranta cu fetita mea si unde altundeva puteam sa fiu in siguranta decat afara?

Atunci a fost momentul cand mi-am dat seama ca noi la origini suntem niste salbatici. In timp ce coboram am cerut ajutorul unor femei si niciuna nu m-a bagat in seama, mi-au facut din mana un semn de genul “nu am timp de tine”.

Faza cea mai amuzanta a fost ca odata ajunsa jos, toata lumea era calma! Cei care au fost la parter sau la etajele 1-2 nu simtisera nimic, nici nu stiau ca a fost cutremur. Ce o fi fost, oare, in capul lor cand ne-au vazut pe mine si pe prietena mea in chiloti cu copiii in brate? :))

Ei bine, mie nu mi-a pasat, voiam sa ajung cat mai repede la Orlando, dar pana am dat de el am vorbit cu altcineva si cei de la receptie ne-au linistit spunandu-ne ca acolo, in Belek, e ceva normal si ca a fot un cutremur mic de 4.2 grade pe scara Richter.

Dupa tot episodul asta ne-am dus frumusel in camere, am pus-o din nou la somnic pe Eva si dupa putin timp am adormit si eu. A doua zi toata lumea vorbea despre cutremur, dar ca un fenomen normal, asa ca nu mi-am mai facut griji si am trecut peste.

Cat timp am stat acolo temperatura a fost numai buna de bronzat si de balacit. Hotetul ne a oferit o multime de activitati frumoase cum ar fi mini golf, yoga, aerobic, volei si alte sporturi, spectacole, petreceri tematice si mai ales o multime de activitati pentru copii.

In majoritatea serilor ne-am dus la spectacolele lor tematice care au fost superbe, multe jocuri de lumini si miscari scenice deosebite – Eva a fost fascinate! Mancarea a fost buna si gustoasa, doar ca la inceput nu prea stiam ce sa ii dau Evei… tin sa spun ca au si borcanele cu mancare pentru copii in cazul in care parinti dau asa ceva, dar eu am fost incurajata sa nu ii dau borcanele si sa ii dau mancare sanatoasa – aveau inclusiv mancare dietetica! Pe mine m-au interesat mai mult dulciurile, care au fost extraordinare!!! (da, recunosc, am cam intrecut masura cu baclavele si cu tiramisu :)) )

Eva a descoperit o multime de lucruri noi, cum ar fi nisipul, pe care l-a si gustat cu mare pofta, apa de mare, castelele de nisip si innotul! A fost un copil tare cuminte si fericit in vacant, dar evident ca nu ne-au lipsit si partile mai putin frumoase. A facut “buba” la nas pentru ca a dat cu el de bara patului, iar in ultimele 2 zile (din fericire au fost ultimele zile) a facut si febra destul de maricica… deci am incercat si eu lucruri noi, cum ar fi ingrijirea unui bebelus bolnavior, de una singura, fara ajutor si sfaturi de la doctor.

Important este ca am trecut cu bine peste intamplarile triste si ne bucuram de amintirile frumoase pe care le-am creat impreuna. Recomand cu caldura hotelul, mai ales pentru cupluri care au copii – au de toate pentru toti!

Pe viitor imi doresc sa merg in cat mai multe vacante de acest fel impreuna cu bebelina mea si sa ne distram cat putem de mult!

In galeria de sus va las cateva poze din frumoasa mea vacanta.