Sunt multe zile cu peripetii, dar astazi a fost maxim! O sa vezi imediat de ce 🙂

Dimineata a inceput normal, cu imbratisarile si dragalenia de “Buna dimineata mami!”, pe urma micul dejun mai putin bogat fiindca Eva are mofturi la mancare in ultima perioada.

Apoi am hotarat sa plec la o prietena sa imi beau cafeaua daca tot am avut o zi libera de la serviciu.

Eva a mers cu mine si s-a distrat de minune.

Ne-a prins ora pranzului, chiar daca aveam intalnire la restaurant pe la 13:30 cu Sotul meu, tot am mancat o supa cu galuste delicioasa (felicitari Livia!!).

Ajunsa la restaurant deja Eva era mofturoasa, voia sa faca puzzle, sa insiruie toate jucariile ei din gentuta pe masa si asa mai departe…

Intre timp am fost sunata de prietenele mele si invitata la o plimbare cu copiii prin oras.

Ne-am dat intalnire la o cafenea ca dupa sa o putem lua la pasi.

De aici incepe peripetia mea cu Eva.

Am avut nevoie sa merg la toaleta si evident ca a trebuit sa o iau si pe Eva cu mine.

Din toaleta se aude foarte bine deoarece cafeneaua este micuta si peretii mai mult de forma. (pentru cei din Piatra Neamt, Atelier este cafeneaua din poveste).

Buuun totul bine si frumos pana m-am inchis in toaleta.

Eva a indoit usor genunchii, a intors fundul la mine, si-a pictat un zambet pe fata si a inceput sa se beseasca.

Dadea niste “tractoare” lungi de parturi la care spunea

– Mama ce ai facut?! apoi radea :))

Dupa prima, vine si a doua. Roseam si ma incalzeam in timp ce fata mea era super distrata. Desigur, nu uita sa ma acuze cu voce ca m-am besit.

In momentul ala imi doream sa ma teleportez, sa nu fi auzit nimeni “bombele” Evei pe care mi le asuma.

Cu capul in pamant de rusine am plecat tun din cafenea trecand pe langa oameni ca si cum nimic nu s-a intamplat. :))

Cam asta a fost peripetia mea de azi, dupa Eva de la somn a inceput sa faca crize de plans si pana am reusit sa o calmez mi-am pus rabdarea la incercare.

Acum e in patut, ii spun povesti cu zane bune si cu printi 🙂

Te pupam si iti uram noapte buna!

P.S: Daca esti mamica, mi-ar face placere sa imi povestesti o intamplare comica alaturi de copilul tau 🙂